پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3657
-
الف
+

آی فیلم در میان محبوب ترین شبکه های تلویزیون

شبکه آی فیلم یکی از پربیننده‌ترین شبکه های صداوسیما در سال 1399 معرفی شد.

طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، شبکه آی‌فیلم یکی از پربیننده‌ترین شبکه های صداوسیما در سال 1399 معرفی شد.

به گزارش آی فیلم، علی طلوعی، رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما عصر روز گذشته در نشستی با حضور خبرنگاران به تشریح نتایج نظرسنجی این مرکز از مخاطبان برنامه های صداوسیما در سال گذشته و ایام عید پرداخت و اعلام کرد که بر اساس نتایج نظرسنجی صورت‌گرفته از عملکرد شبکه ها در سال 1399، شبکه آی‌فیلم پس از شبکه های سه، یک و خبر، چهارمین شبکه از حیث جذب مخاطب بوده و شبکه نسیم نیز در رتبه بعدی قرار داشته است.

آی فیلم یکی از 15 شبکه معاونت برون مرزی صداوسیماست که در قالب 4 کانال فارسی، عربی، انگلیسی و آی فیلم2 فعالیت می کند. بر اساس نظرسنجی ها، کانال فارسی این شبکه همواره در میان چهار شبکه اول پربیننده های تلویزیون قرار داشته است.

علاوه بر سریال های آی فیلم، از جمله تولیدات پرمخاطب اخیر این شبکه می توان به مجموعه «14 اینچ» اشاره کرد که شب‌های جمعه روی آنتن است و با اجرای امین زندگانی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران، هر بار به سراغ یکی از سریال های خاطره انگیز پخش شده از آی فیلم می رود.

زندگانی در هر قسمت، در دکوری برگرفته از فضای تلویزیون، میزبان دو تن از عوامل سریال موضوع برنامه می شود و با آن ها درباره چندوچون کارشان در سریال صحبت می کند. دیگر بخش های این برنامه همچون اجرای استندآپ کمدی توسط میثم درویشان پور و خاطره بازی موسیقایی با تیتراژ سریال ها توسط آیدین توسلی نیز با استقبال گسترده بینندگان آی فیلم رو به رو شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال سال ۹۹ از نگاه مردم

برترین بازیگر طنز ایران مشخص شد

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر